Lisas examen

Lisa och Alex


Lisa, stolt pappa Mats och stolt mamma Berit. Det roliga är att det var typ kameror från alla olika håll så det var svårt att få alla att titta åt samma håll!


På väg in


Fina Lisa! Här fick jag en klump i halsen.


Jag fick hedersuppdraget att filma när hon kom upp på scen. Jag var så nervös att jag skulle göra fel och jag var nervös för hennes skull. Jag uppfattade därför ingenting av vad som hände under dessa minuter. Fin dikt lästes upp och hon fick äntligen sitt diplom. Fin bild på Lisa och Totti.


Här fick vi ge applåder till alla studenter. Jag och min moster Berit var först upp med att ställa oss upp och vi skrek, vi hoppade, stampade med fötterna och applåderade som ingen annan. En mäktig stund, tror vi applåderade i fem minuter.


På våg ut från salen med diplomet i sin hand


Efteråt. Lite mingel typ.


Moster Berit


Lisa på väg till en bal på ett slott. Väldigt duktig tjej som klarat av 5,5 års veterinär-utbildning. Grattis tusen gånger om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0